mandag 23. april 2012

Selvangivelsen

Ja da er årets selvangivelser i boks, både for gubben og meg. Blir dessverre ikke det store"resultatet" i år, det er ikke til å skjønne... Enda man betaler inn ekstraskatt med kr 6000 i året begge to så blir det rest... hva i alle dager skjer når de beregnet skattekort for året?? Ja ja nå er det ihvertfall gjort, så får man se når etaten har gjort sitt med tallene.

I går fikk jeg plantet de små "babyer" i god jord og i nye potter, så håper vi de vil vokse til.

Lørdag var jeg i tillegg effektiv med å rydde i garasje, terrasse og utebod med å finne frem gamle potter og potteskjulere, Herregud så mange jeg hadde..... Så her var det bare å ta noen bilder, logge seg inn på Finn.no på iphone og legge ut gratis annonse. Det kom en i går og hentet 21 stk, tror hun ble veldig fornøyd for hun hadde 98 planter hun skulle plante ut!! Det er fremdeles endel igjen, men mest pyntepotter, så får se om noen vil ha de også, hvis ikke blir det veien til fyllingen!!
Det ser ut til at jeg har nok til mine uansett ja!!



Det ble rydding inne lørdag og søndag også. Fikk en ny gammel hylle fra en venninne, og den ble vasket om montert på barnebarnrommet. Da fikk endel fotoalbumer ( som jeg har masse av !) plass samlet inni der. Fint å få det opp fra kjelleretasjen. etter to runder med flom der nede de siste 10 år, så står ikke slike verdisaker trygt der.




I tillegg la jeg ut annonse på finn for en kommode og ett skrivebord til salgs. men ingen napp enda!


Før sommeren må jeg også få laget bryllupsalbum etter det store bryllupet i fjor sommer for sønn og svigerdatter - det er jo jammen på tide!! Koselig å se på bildene også da!
Er de ikke fine??


Nå er det tid for 71 gr nord og litt slækk i sofaen, det skal blilr deilig!

Ha en fin vårkveld!'

Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar