tirsdag 24. april 2012

Blogg

God tirsdag kveld!

Hadde ikke tenkt å skrive mye idag, bare inne å ser om noen har lagt ved kommentar. Men nei, er vel ikke akkurat temaer som er det alle hiver seg på det jeg skriver om, og forresten hvem skal kunne lese dette?? Ja, har jo ikke akkurat tenkt at det stod lesere i kø, men det kan jo komme etterhvert når jeg er her litt ofterre at noen følger med- hva vet vel jeg :-)) jeg synes det er mere trivelig å sitte å bla i blogger enn å lese på facebook, der synes jeg det blir "trangt" og lite oversiktelig, selv om jeg innrømmer at jeg følger med litt der hver dag.

I ettermiddag har tiden gått til opplæring i dataprogram i båthavna. Jeg sa ja til å være med i styret der og hjelpe til med medlemsregisteret. Da blir det tildeling av båtplasser og organisering av vaktlister etc. Er jo all right å stille opp litt. Jeg har jo vært frivilllig i ett eller annet lag/forening helt siden vi flyttet til Nøtterøy for 23 år siden, så er jo kjedelig å ikke være med på noe!!

Så koser vi oss med våren her den er i sin fulle prakt! Det går sakte nå med kaldere dager, men det synes jeg er fint, istenfor at den eksploderer med alt på en gang! Kos deg og nyt dagene!!

Nina

ps. legg igjen en kommentar da, om du leser dette! ds

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar