søndag 11. november 2012

Søndagshobby!

God søndag formiddag! Ja tenk nå er det søndag igjen og nok en uke har gått uten at jeg har rukket over alt jeg hadde planer om! Må jeg sette ned målene mine mon tro, sånn at jeg ikke er skuffet hver søndag, hehe!  Jeg har da fått laget nesten ferdig 7 scrappekort og er ganske fornøyd med de. Jeg må prøverå få de ferdige idag, slik at jeg kan begynne på noen  julekort, hadde jo store planer om å lage en haug av de i år....!
Her ser du et utsnitt av noen. Ble litt rar farge på bildene, er nok litt dårlig lys og med blitz ble de helt feil!
 
I går ble Milo prioritert og vi hadde en lang fin tur i skogen. Vi fikk trent mye på å være løs og å komme på plass, gøy å få det til :-)
 
 
Idag blir det tur for å finne mose og grener. jeg skal på adventskurs for å lage dekorasjoner. Det er på Holt Gård i Vestfold. Det gleder jeg med til!
 
 
Ønsker alle en fin søndag og en fin farsdag!
 







1 kommentar:

  1. Tack gulliga du för din rara hälsning på Minnas blogg.
    Roligt att du gillade mitt arrangemang.
    Självklart kan du lägga bilden på din blogg, ingen fara, Roligt bara att fler människor kan njuta av den:)
    Ha en skön kväll.
    Kram Gerda

    SvarSlett