onsdag 14. november 2012

Adventstake

Hei på dere en onsdags kveld!
 
Idag begynte jeg på årets adventstake.. er jo noen dager igjen, men jeg hadde gått med en ide i hodet som jeg måtte teste ut! Jeg ville gjerne kunne bruke 24 kronlys og tenne ett nytt for hver dag! Og så langt ser det fint ut - gjenstår pynting, så får vi se hvordan sluttresultatet blir. Jeg så ett sett med keramikkbrikker i butikken idag med tall frea 1 til 24 som jeg tenkte å henge på hvert lys. Så blir det vel mose i bunnen og så pynte med stener, kongler, bling og lilla. Det lilla kan jeg bytte ut til jul med rødt var planen.
Her kan du se hva jeg har gjort:
 
Først et stort blikkfat med oasis festet i bunnen
 
 
Så 24 lysholdere fra blomsterbutikken stukket ned i oasisen
 
 
Så 24 hvite lys i holderene. Jeg har tent 6 stk tett til hverandre for å sjekke om det ble for tett slik at det smeltet, men det ser ut til å gå veldig bra!
 
 
Så etterhvert pynting, her er noen steiner og "diamanter" fra en annen dekorasjon jeg hadde som forsvinner nå i bytte mot advent.
 
 
Er det noen som har noen ideer til pynting??
 
Send meg gjerne en kommentar på det :-)
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar