lørdag 12. januar 2013

Stumpelysestake

Hei på dere!
Etter en liten uke i sengen er man endelig oppe og går igjen, ihvertfall nesten, ærsj det er kjedelig å være syk, særlig når man er så slapp at t.o.m blogger blir slitsomt å lese :-(

Julen er nå ryddet ut, men så satt man der da med en haug av resten av stearinlys. Jeg har vært på jakt etter en  stumpelysestake, men av mangel på det lagde jeg min egen. Fant en dyp glassbolle, fylte den med fin sand ( som jeg har samlet i Danmark) og la i noen fine stener og satte lysene rett i sanden. Der stod de fint og lyste opp i kveldsmørket - ble litt fint eller? Her bruker jeg stumpene fra min adventsstake


 Ellers tester jeg macro-opjektivet mitt litt, og det blir jo fantastiske bilder synes jeg da!  Dybdeskarphet er det jo dårlig med, men det er jo det som er fint med macro!

 Ha en fin lørdag -legg gjerne igjen en kommentar da :-)



1 kommentar:

  1. Så fin stumpestake . Takk for tips og koselig kommentar hos meg!
    Klem og god helg !

    SvarSlett