lørdag 5. januar 2013

Nytt år - nye muligheter



Hei og velkommen til 2013!
Idag ryddes julen ut, hvilken dag jul er det egentlig - ? ikke så viktig, idag passet det å rydde bort og finne frem det det enkel og det hvite :-)
Litt synd egentlig, særlig synes jeg bordet med de grå og hvite troll og nisser har vært fint i år :-) 
Igjen står de hvite amaryllisene - de passer jo fremdeles.
På bordet er det samlet hele nissefamilen med alt det røde stasj, ned i plastekser og ned i kjelleren, 11 mnd til neste gang vi sees :-)

I romjulen fikk jeg endelig kjøpt meg en macrolinse til Canonkameraet mitt!! Jippi, bursdags og julegaver ble lagt sammen og så tur til Japan Photo! Gleder meg til å gå berserk med kamera mot blomster og andre småting:-)










Ha en fin lørdag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar