mandag 13. januar 2014

Godt nyttår!

Så er vi igang med nytt år, nye ark og fargestifter :-) julen gikk bra, men nyttårshelgen ble ødelagt av omgangssyke:-( og plutselig var man i full gang på rn hektisk jobb igjen og tiden ( les kveldene ) flyr! Har hatt en raptus på slektsforskningen min igjen og har vel brukt alle det nye årets kvelder på det! Ja for de som ikke er hektet er det vel vanskelig å forstå..... Men med hjelp av DIS norges slektsforum har jeg funnet mange flere forfedre i mange ledd! Tenkt så gøy hvis man hadde visst mer om hvordan de levde og hadde det! 
Håndverkere er i full gang med å rehabilitere underetasjen etter vannskadene i høst( endelig!!) jeg gleder meg "grusomt"til de er ferdige og vi kan få flyttet inn! Da skal jeg male opp noen vegger og dører, har kjøpt ny sofa til kjellerstuen og må også ha litt flere erstatningsmøbler. Skal kaste med hard hånd både bøker og ting  som er (var) kjekt å ha !! 
Nå er det 8 blå grader ute og sneen laver ned! Alle nissene er samlet på stuebordet, de får ikke reist før jeg kommer til nede... Men i mellomtiden har rosesesongen begynt inne og jeg nyter ukes roser fra far i huset! 
Ha en fin mandagskveld! 

Nina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar