søndag 1. desember 2013

Adventslys

Ja så er det endelig 1. desember og 1. søndag i advent! Vi går en hektisk med hyggelig tid i møte :-)
Jeg ble så inspirert av en serie som går på dansk TV " Jul hos Claus Dalby" ( anbefales!) at jeg måtte bare igang å lage en ny adventsoppsats. I fjor lagde jeg jo en med 24 lys, i år ble det " standard" med fire lys som jeg velger å brenne alle 4 i hele adventsstiden. det gjorde vi hjemme da jeg var liten og synes det er hyggelig å tenne alle lys, så da får jeg heller bytte de ut hvis de brenner ned. Og bytter nok til røde når vi nærmer oss jul for alvor!
 
Ønsker deg en flott adventstid - ikke stress, men nyt dagene i desember!

Nina







 

3 kommentarer:

  1. Advenstiden er til for å nytes, kunne ikke vært mer enig!

    Mitt svar på din kommentar i innlegget mitt ”VENNER?!” (jeg vet, jeg ligger sånn ca 14 dager etter på kommenteringen, men bedre sent enn aldri eller hva?! *fnis*): Noen ganger er det godt å vite at man ikke er alene og som du sier. Det er vel så viktig å fokusere på det positive :)

    Fin førjulstid!
    klem

    SvarSlett
  2. GOD JUL önskar jag dig!
    Hoppas du får några sköna juldagar...
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  3. En fin fortsättning på helgen till dig. Kram Anna

    SvarSlett