mandag 21. oktober 2013

Sommeren kommet inn!

Ja da kom de første snøfugg ute og alle uteblomster måtte komme inn! Dessverre kunne jeg ikke ta inn alle pelargoniaene i de store bottene, kjelleren er jo flomrammet! Heldigvis fikk plantene ett nytt hjem hos en venninne som hadde vinterplass for de :-) jeg hadde ikke hjerte til å sende de ivei uten å plukke av alle knopper og blomster og de fikk komme inn og ble satt i glassbollene fra Finn Schøll! Fine ikke sant? 



Ute i sommer hadde jeg to gamle gardintrapper som jeg hadde blomster, lys og pynt på.


Siden jeg trengte litt hyller inne også til litt utepotter, stiklinger og slikt så kom gardintrappen inn i stua og kulelysene fikk lov å henge på. Ble faktisk litt fornøyd! 


Ha en fin mandagskveld! 

NINA



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar