lørdag 23. oktober 2010

oktober

Ja nå er jeg endelig igang med å legge noe inn på siden min. Jeg må si jeg har gått svanger lenge - faktisk siden juni - og tankene har vært her mange ganger i forhold til noe jeg har hatt lyst til å skrive og bilder jeg har hatt lyst til å legge ut - men - tidne har bare ikke strukket til. For et par dager sidne kom snøen til Nøtterøy - sommerøya vår - og det er jo lekkert å se på men veldig vemodig at sommeren er over igjen!
Idag har jeg vært i byen og kjøpt et par nye stemplet, ett til bruk for julekort og julestasj og ett til bruk til det forestående bryllupet til junior i juni. Kan jeg for eksepmel lage innbydelsene med det hadde det vært kjempegøy. Vi får se når inspirasjonen kommer!
I høstferien var vi på hytta i Valdres og her er et bilde fra et yndet utfartssted " afrikatreet". Her har vi fra barna var små gått tur og det har til tider hengt mye "godteri" i treet for å lokke barna på tur. Her er det også en fantastisk utsikt til Jotunheimen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar